Advent

Nu har vi fått lite adventstämning här hemma. I går hängde jag upp all julbelysning, till och med tomtarna har hittat sina platser. Vinter kan man nog säga att det är, snön ligger kvar och isen har börjat lägga sig på älven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag har lite svårt för att bara syssla med ett stick/virk projekt åt gången. Här stickas det sockar, halsduk samtidigt som jag virkar mormorsrutor av olika slag. Det finns på tok för många fina saker att göra.

Rutorna med blommorna hittade jag här och de röda ”mormorshjulen” här.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

3 thoughts on “Advent

  1. Ja viken fin vinterbild =)
    Och vad kul det blev med speglingen av belysning =)

    Och Tomten hålker sig varm om benen ser jag 😉

    Fina rutor allihopa, julen påminner lite om snöflingor.. =) blev det en kudde eller?
    Vad gjorde du av blom-rutorna då? =)

Kommentera

